Ana Redondo García

Ana Redondo García

Ministra d'Igualtat
(Nomenament 21.11.2023) 

  • 03.03.2025 Assisteix al lliurament de reconeiximents a dones víctimes de la DANA, a València

Repercussió en premsa

  • 31.01.2025 Realitza una visita als diferents projectes finançats pel Pla Corresponsables, a Villena (Alacant)
    - Visita l'exposició 'Dames Iberes' i es reunix amb l'alcalde de Villena, Fulgencio Cerdán.

Repercussió en premsa

  • 30.01.2025  Visita les zones afectades per la DANA a Catarroja (València).
    - Es reunix amb l'equip del servici Atenpro Comunitat Valenciana, en la seu de la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana, a València.
    - Es reunix amb representants de col·lectius LGTBI+, a Benidorm (Alacant).
    - Assistix al 'Benidorm Fest 2025', en el Palau d´Esports l´Illa, a Benidorm (Alacant).

 

  • 25.10.2024 Intervé en l'acte 'La transversalitat de les polítiques de gènere', a la Universitat Jaume I de Castelló.
    - Manté una reunió amb les participants en els 'Premis d'Excel·lència a la Innovació per a dones rurals', organitzat pel Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació, Noa Ros, Maribel Edo i Marta Luisa Agramunt, en la seu de la Subdelegació del Govern a Castelló.

 

Repercussió en premsa

  • 24.10.2024  Manté una trobada amb representants de l'empresa Teika, per a conéixer el seu projecte sobre el foment de l'esport femení, en la seu de la Delegació del Govern a la Comunitat Valenciana, a València.
    - Realitza una visita institucional Ajuntament d'Alaquàs (València).
    - Assistix a la inauguració de l'exposició 'Imatge i paraula per a crear consciència', en la seu de l'Ajuntament de d'Alaquàs (València).
    - Visita la ludoteca d'Alaquàs (València).

Repercussió en premsa